Keräilijää geeneissä osa 1 /Johanna

13.1.2012

Marjaana tunnusti viime postauksessaan olevansa kasaaja. Minä olen sekä kasaaja että paatunut kirppistelijä ja keräilijä. Kolme kovaa koota! Kaikki paikat kaappeja myöden ovat tietenkin pullollaan näitä aarteitani. Mutta miten sitä näillä keräilijän kurittomilla geeneillä varustettu ihminen voisi kulkea jonkun kauniin ja edullisen esineen ohi ostamatta sitä kotiinsa? Ja minähän en siis vastausta tähän itse esittämääni kysymykseen tiedä...

Tässä kuitenkin hieman kuvia osasta näistä ainakin minulle aarteenomaisista ihanista löydöistä.

Näitä kirppistelijäpostauksia on varmasti tulossa jatkossa lukuisia, siksi otsikossa osa 1 ;D

Oikein ihanaa ja lumenvalkoista viikonloppua :)



Kaunis peltinen purkki jossa aivan upea ja erikoinen kuva.
Purkki on kauniin herneenvihreä, ihanan keväinen!
Ei taida olla ihan antiikkia tämä purkki vaikka kuvassa antiikkia edustetaankin ;)

Hurmaavat Rörstrandin sokerikko ja kermakko ovat loistolöytö 3 eurolla. Isompi kannu ei kuulu samaan sarjaan mutta sopii muuten tyylillisesti hienosti yhteen sokerikon ja kermakon kanssa.

Olen pieni, suloinen ja kaunis.

Appelsiinimehupullo. Tämä oli pakko ostaa ihan siksi etten ollut aiemmin törmänyt tällaiseen pulloon ja etikettiin.

Etiketti on ihanan vintage. Ja hassua, mehua on siis myyty 900 gramman pullossa.

Pieni puinen rasia vain odottelee aarteitani...

Kaunis kynttelikkö. Tämä kaunotar vilahti myös Arabian kattauskisaan tekemässäni kattauksessa.

Täytyy varmasti vielä lopuksi mainita että minullahan on näitä jo kaksin kappalein.
Voi noita minun geenejäni...

4 kommenttia :

  1. Miksi mun omat hamstraukset ei koskaan näytä yhtä tyylikkäiltä??? XD

    VastaaPoista
  2. Hei. Tiedätkö yhtään noiden kynttilänjalkojen(joita sinulla on jo kaksi) arvoa? Minulla on täysin samanlainen. Haluaisin sen myydä pois, koska en vaan saa sitä millään sopimaan sisustukseeni. Tiedän omani olevan ainakin yli 30 vuotta vanha, koska se oli vanhemmillani jo, kun olin aivan pieni. En vain millään uskalla myydä pois, ennen kun tiedän sen arvon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiva kun löysit tiesi blogiini ja vielä tällaiseen vanhaan postaukseen :)Valitettavasti minulla ei ole mitään tietoa kynttelikköjen arvosta,itse en ole niistä muutamaa euroa enempää maksanut mutta voihan hyvinkin olla että ne ovat paljonkin arvokkaampia. Olisi kiva kuulla jos sinulle jossakin vaiheessa niiden arvo selviää.

      Mukavaa ja aurinkoista kevättä :)
      Johanna

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥