Inspiroivia asetelmia

7.11.2012



Oih ja voih minkä ihanan kirjan ostinkaan! Kirja on nimeltään Tee inspiroivat asetelmat, kirjoittajana Geraldine James. Kirja on kuin tehty minulle, alaotsikkokin kuuluu, rakkaat aartet kauniisti näytille. Aarteitahan minulla piisaa... Kirja on ollut minulla jokusen viikon ja siitä löytää aina uusia ihania
yksityiskohtia ja ideoita.Tästä kirjasta saakin varmaan tsiljoona ideaa uusiin asetelmiin :)

Kirja on siis oikea runsaudensarvi, täynnä toinen toistaan upeampia kuvia, asetelmia ja ideoita.
Minimalisimi loistaa tässä kirjassa poissaolollaan. Kuvat ovat runsaita, asetelmat taidokkaita ja ihanan erikoisia sekä värimaailma huikaisevan kaunis. Ehdottomasti yksi parhaista lukemistani sisutuskirjoista!


Inspiroivin keskiviikkoterkuin :)
Johanna



Näiden kansien välistä löytää kaikkea ihanaa!


Tämä kuva on erityisen lähellä sydäntäni vaikka värimaailma onkin kovin punertava.
Minulta nimittäin löytyy juuri noita samanlaisia Scheurichin maljakoita joita vasemmalla näkyy. Olen sini- ja ruskeasävyisistä Scheuricheista postauksenkin tehnyt, klik (ja postauksen jälkeen lisää ostanut, eli jatkoa tiedossa!)


Ihanaa pikkusälää


Tämä kuva oli pakko laittaa tähän kauneutensa vuoksi sekä muistutukseksi kaukana siintävästä kesästä 


Museotunnelmaa edeltäviltä vuosisadoilta


Oi mitä upeita kehyksiä ja tauluja


Niin kaunista, niin upeat värit

4 kommenttia :

  1. Toi yks oli ihan kuin sun oma ikkunalauta! Aivan ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Krista :) Nyt muuten kun sitä katselen niin kaikki osaset minulla kyllä asetelmaan on!

      Poista
  2. Tää vinkkaus tuli nyt pikkasen myöhässä!!!! Vaikuttaa ihan sikamakeelta kirjalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voih! Sun olisi tarvinnut siinä kuvaussession tiimellyksessä huomata lukea minun blogiani ;D

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥