Ystäväni sanoi että hänen keväänsä alkaa Tapaninpäivänä. Päätin että samasta päivästä alkaa myös minunkin kevääni! Joulua on kotona esillä ja pakkanen paukkuu nurkissa ensimmäistä kertaa tänä vuonna eli mistään "termisestä keväästä" ei voida vielä puhua. Tämä minun kevään aloitukseni onkin enemmän henkistä sorttia :D Tänä vuonna olen kärsinyt pimeydestä ja valottomuudesta enemmän kuin koskaan aiemmin. Otankin suurella ilolla vastaan sen, että valon määrä tulee taas hitaasti mutta varmasti lisääntymään.
Näissä postauksen kuvissakin on jo aimo annos kevättä tarjolla. Kuvat on otettu Elloksen kevät/ kesä 2016-malliston pressitilaisuudessa joka pidettiin jo hyvissä ajoin ennen joulua. Tarjolla oli kauniita sinisiä sävyjä ihanissa tuotteissa sekä jumalaisia Sara La Fountainin loihtimia herkkuja. Myös seura oli loistavaa, törmäsin mm Koti Kolmelle-blogin Anneen sekä Koti Kaupungin laidalla-blogin Fridaan. Paikkana oli Aallonkoti joka suorastaan kylpi valossa ja josta oli näkymät mm. Finlandia-talolle ja Töölönlahdelle.
Pakkasta poskilla mutta kevättä sydämessä
♥
Johanna
--------
Pictures from the wonderful Ellos SS2016 press event
Sinistä, sinistä
Hurmaava Sara La Fountain
Upeita herkkuja
Hauska hyytelömäinen kuohuviinidrinkki
Taivaallisen hyviä vaahtokarkkeja
Kesäistä fiilistä terassilla
Ihanat naiset maisemien äärellä :)












































